FAQ – nejčastější dotazy

Pro koho je klientské centrum určeno?

Pro všechny, kteří mají o činnost Střediska volného času Pohořelice zájem. Tzn. stávající i noví členové, z Pohořelic i z jiných míst ČR..

K čemu je elektronické přihlašování?

Elektronickým přihlašováním Vám chceme umožnit rezervaci místa pro Vás nebo Vaše dítě v našem kroužku nebo na táboru bez toho, že byste musel/a chodit z pohodlí svého domova. Přihlášení je možné provést odkudkoliv z internetu, avšak z povahy přenášených informací nedoporučujeme využívat veřejná místa, jako např. internetové kavárny atd.

Proč se mám registrovat na Vašich stránkách?

Protože Vám ulehčíme přihlašování na akce nebo kroužky. Díky registraci budete mít o všech přihlášených táborech a kroužcích přehled. Můžete také jednoduše přihlásit na kroužek svoji dceru nebo syna bez dlouhého čekání ve frontách.

Chci přihlásit dceru do kroužku, mám se registrovat já, nebo moje dcera?

Registrujete se vždy Vy, jako zákonný zástupce. Ke svému profilu si po registraci přidáte svou dceru a přihlásíte ji na vybraný kroužek. Z legislativních důvodů se nemůže na kroužek nebo akci přihlásit osoba mladší 18 let sama bez vědomí zákonného zástupce.

Při registraci mi nepřišel ověřovací email, co mám dělat?

Zkuste chvíli počkat,než přijde email, trvá to většinou 5-10 min. Kdyby nepřišel do 15 minut je možné, že jste při registraci špatně zadali email. Ověřovací email má platnost pouze 5 hodin. 

Zaregistroval jsem se, ale je přístupný pouze Tábor-test. K čemu slouží?

Díky tomuto táboru si můžete dopředu vypsat údaje Vašich dětí, aby při přihlašování již nebylo nutné vypisovat všechny údaje. Všechny data z tohoto tábora budou vymazány po první vlně přihlašování. tj 1. 3. 2021. 

Mám více dětí, jak je mám přihlásit?

Když máte více dětí, zaregistrujte sebe jako rodiče a pak zvlášť každé dítě přihlašte na tábor/kroužek. Nejde však přihlásit na tábor/kroužek dvě děti současně. Také platbu prosím provádějte pro každé dítě i tábor/kroužek zvlášť.

Můj syn měl již před dvěma měsíci 18 let, musím jej stále zapisovat do kroužku já, nebo se může zapsat i sám?

Osoba starší 18 let si musí vytvořit svoji registraci a přihlašovat se tedy musí sama. Váš syn se tedy může přihlásit na kroužek sám pod svým novým účtem.

Proč SVČ Pohořelice potřebuje tolik osobních údajů o mně a mých dětech? Jak vím, že nedojde ke zneužití?

Jako školské zařízení zařazené do Rejstříku škol a školských zařízení sdružuje SVČ Pohořelice údaje podle § 28 odst. 5 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon. Při předávání a zpracování údajů z dokumentace postupuje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Při zadávání Vašich údajů a využívání elektronického přihlašování jsou veškerá přenášená data mezi Vámi a našimi servery šifrována.

Můžu si nějak předchystat dopředu údaje účastníka?

Ano, z toho důvodu jsme vytvořili Testovací tábor, kde si přihlášení můžete vyzkoušet a zároveň po přihlášení budete mít již účastníka ve Vašem klientském centru. Tím si urychlíte přihlašování na tábory. Všechny data z tohoto testovacího táboru budou vymazány hned po první vlně přihlašování.

Nejde mi zadat rodné číslo dítěte, co mám dělat?

Zkontrolujte si prosím, jestli jste přihlášení pod stejným klientským účtem (emailem), jak v minulosti. Pokud ne a Vaše dítě je již z minulosti přiřazeno k jinému klientskému účtu, rodné číslo nejde zadat. V tomto případě, prosím kontaktujte naši podporu na emailu: [email protected]

Přihlásil jsem účastníka na špatný tábor/kroužek a chci se přihlásit na jiný. Co mám dělat?V tomto případě budeme potřebovat Váš písemný souhlas s odhlášením z tábora, na který jste se chybně nahlásili. Formulář najdete v dokumentech ke stažení na našich stránkách, prosím vyplňte ho a doneste ho na SVČ Pohořelice, Dlouhá 39, případně nám ho pošlete naskenovaný na email [email protected]. Zároveň se přihlašte na nový tábor/kroužek v případě, že je tam volné místo. Pokud máte již zaplacený předchozí tábor, prosím napište nám to do formuláře a my peníze převedeme.

V případě, že se tábory nebudou konat, vrátíte nám peníze?

Ano, vrátíme Vám platbu za tábor v plné výši.


Stále něčemu nerozumím, potřebuji se na něco zeptat, kam se mám obrátit?

V organizaci jsou nastaveny procesy, za každý odpovídá jiný pracovník. Záleží tedy na povaze Vašeho dotazu. Pro urychlení Vaší odpovědi je důležité se tedy obrátit na  správný kontakt:

Administrativní dotazy (například termíny konání, dotazy k platbám, fakturám atd.) řešte s administrativním kontaktem [email protected]

Technické dotazy ohledně webu a elektronického přihlašování (nemůžete se registrovat, přihlásit, někde Vám něco nefunguje atd.) pošlete na email: [email protected]

Dotazy ohledně obsahu tábora či kroužku (např. co se na táboře/v kroužku přesně dělá, konzultace, jestli daná aktivita je pro Vaše dítě vhodná atd.) řešte s vedoucím kroužku/tábora, popř. s ředitelkou zařízení.

V případě dalších dotazů a potřeb se obracejte na ředitelku SVČ Pohořelice. Kontaktní email: [email protected]